זק"א ת"א הצטיידה באלונקה חדשנית המאפשרת פינוי לא שגרתי

אתר קול חי No Comments on זק"א ת"א הצטיידה באלונקה חדשנית המאפשרת פינוי לא שגרתי

צבי חסיד: "האלונקה החדשנית שהוכנסה לאחרונה לשימוש מאפשרת למתנדבינו להעניק את מלוא הכבוד גם לנפטרים שעד היום קשה היה לפנותם בדרך הרגילה"

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אלונקה חדשנית שצפויה לסייע בהורדת חולים ונפטרים מקומות גבוהות הוצגה בפני מתנדבי זק"א ת"א והוכנסה לשימוש.

חב' הדר שרותי רפואה, יבואנית ציוד רפואי השיקה בישראל אלונקה מיוחדת להורדת חולים ונפטרים מקומות גבוהות שאין בהם מעלית. רעיון האלונקה הוא החלקתה על גבי המדרגות באופן שהיא קשורה לבטיחות למעקה והגופה או החולה הדוקים היטב בחגורות בטיחות לאלונקה.

ערכת האלונקה med sled   כוללת מנשא גב קל משקל המכיל רצועות נשיאה מרופדות ואבזמים לכיוון אורך הרצועות. האבזמים ניתנים לפתיחה מהירה בשעת הצורך וחילוץ מהיר במעברים צרים.

עד היום במקרים של גופה כבדה היו נעזרים במנוף כיבוי אש או בצוות מתוגבר שהיה מתמודד בקשיים של הורדה בגרמי מדרגות צפופים. אלונקה זו אמורה לתת מענה למקרים אלו.

האלונקה הוצגה בפני רב זק"א ת"א הגאון הרב יעקב רוז'ה שאישר את השימוש בה במקרים של גופות כבדות משקל. ובאחרונה אף הוכנסה לשימוש באמבולנסים של זק"א תל אביב.

מתנדבי זק"א תל אביב קיבלו הדרכה מיוחדת ממר דויד ציגלר, מנכ"ל חברת הדר שרותי רפואה וממר נפתלי פרידנרייך, סופרווייזר חב' פרנו בישראל, היא החברה המייצרת את האלונקה בארה"ב. על אופן הפעלת האלונקה בשטח במטרה לחלץ כל גופה במירב הכבוד הראוי.

מנכ"ל זק"א ת"א צבי חסיד: "אחת המטרות העיקריות של זק"א ת"א היא השמירה על כבוד הנפטר. האלונקה החדשנית שהוכנסה לאחרונה לשימוש מאפשרת למתנדבינו להעניק את מלוא הכבוד גם לנפטרים שעד היום קשה היה לפנותם בדרך הרגילה".



0 תגובות